1 січня 1 р.
Norway, winner, price, award, climate, environment, sustainability, Næringslivets klimapris for 2019

На екологічній конференції ZERO в Норвегії компанія ROCKWOOL отримала престижну

премію «Бізнес-клімат» за проект електрифікації заводу з виробництва кам'яної вати в норвезькому місті Мосс.

Мета компанії ROCKWOOL - розкриваючи природну силу каменю, покращувати сучасне життя. Рішення з кам'яної вати ROCKWOOL економлять значно більше енергії, ніж потрібно для її виробництва. Тим не менш, компанія шукає способи ще більше скоротити обсяг споживаної енергії на заводах. ROCKWOOL ділиться досвідом екологічного виробництва з іншими компаніями, щоб спільними зусиллями подолати основні виклики сучасності.

У зв'язку з активним використанням енергоносіїв в якості палива відбувається швидке збільшення концентрації СО2 в атмосфери. Велике скупчення цього газу призводить до кліматичних змін - тануть льодовики, відбуваються повені, посуха.

Рішення проблеми кліматичних змін керівники держав, представники бізнесу та громадськості бачать в скороченні глобального споживання енергії та зниження викидів СО2. Про це йшлося на конференції ZERO.

Організація ZERO займається навколишнім середовищем, зокрема - питаннями зміни клімату, його причинами і наслідками. Кліматичну конференцію ZERO влаштовують щороку. Десятки виробників зі всієї Європи представляють тут свої проекти щодо вирішення проблеми забруднення навколишнього середовища.

У цьому році на конференції ZERO компанія ROCKWOOL представила проект для вирішення проблеми кліматичних змін. Нова технологія електроплавкі дозволяє скоротити прямі викиди CO2 на 80%, а відходи виробництва, що надходять на смітник, - на 95%, в порівнянні з традиційною технологією плавки, яку вона замінить. Пілотний проект буде реалізований на заводі в норвезькому місті Мосс.

«Сталий розвиток - основа нашого бізнесу, і ми дуже пишаємося тим, що отримали цю нагороду. Після впровадження нової технології плавлення каменю ми зможемо повністю задовольнити зростаючий попит на ринку Норвегії на екологічні будівельні матеріали », - поділився президент групи компаній ROCKWOOL Йенс Біргерссон.

Генеральний директор фонду по захисту навколишнього середовища ZERO зазначив: «Дуже тішить те, що в цьому році переможцем стала промислова компанія сектора будівництва. Як в промисловості, так і в будівництві ми стикаємося з серйозними проблемами, пов'язаними з електрифікацією і використанням екологічних рішень. ROCKWOOL бере ініціативу на себе і в той же час показує, що може підготувати грунт для розвитку технологій, здатних змінити світ ».

Група компаній ROCKWOOL розкриває нові способи застосування натурального каменю для подолання основних викликів сучасності. Теплоізоляція скорочує енергоспоживання, зменшуючи викиди CO2. Наприклад, вироблена і продана за 2018 рік теплоізоляція ROCKWOOL за час своєї експлуатації дозволить уникнути 200 мільйонів тонн викидів вуглекислого газу. Рішення з натурального каменю екологічні і підлягають 100% переробці.